sobota, 12 kwietnia 2008

Lato nad Morzem


Wybraliśmy się latem nad Morze. Zachciało mi się strasznie siku więc Błagam Męża by zjechał na Parking. Akurat trafiła się jakaś dróżka leśna w którą wjechaliśmy i zaparkowaliśmy. Wyskoczyłam z samochodu i ukucłam obok niego, tak żeby widział mnie mój Mąż. Uwielbia patrzeć jak sikam i teraz tez wysiadł z samochodu by dokładnie widzieć. A ma na co popatrzeć bo cały czas sikam. Widzę jak powoli rośnie mu Kutas. Wyjął go ze spodni i podał mi do Buzi. Uwielbiam się nim zajmować ale teraz tylko delikatnie go popieszczę bo musimy jechać dalej. Za parę godzin dojeżdżamy na miejsce. Wnosimy bagaże do pokoju, przebieram się w sukienkę i idziemy na plaże, obejrzeć zachód Słońca. Siadamy na piasku między ludźmi i wpatrujemy się w Słońce. "Kochanie, wstań i zdejmij majtki." Mimo że dookoła jest pełno ludzi to wstałam i zdjęłam Stringi. Byłam Ciekawa co zrobi mój mąż. A on ukląkł przede mną, podciągnął sukienkę i zaczął lizać Cipkę. Patrzyłam jak powoli zachodzi słońce i równocześnie wilgoć zalewała moją Cipkę. Gdy była dość mokra, przerwałam mu i przyjęłam pozycję na czworaka. Wypięłam Dupę jak Dziwka i czekałam aż poczułam zwinne paluszki mojego Pana. Zaszedł mnie z tyłu, zdjął ze mnie całkiem Sukienkę i sam się rozebrał. Rozszerzył Pośladki i nalał między nie żelu. Odłożył tubkę i rozprowadził żel po pośladkach, Cipce aż w końcu włożył mi w Dupę. Posuwał ją Palcami dłuższą chwile by była gotowa na Kutasa. Dopiero gdy miałam w odbycie 3 palce byłam gotowa. Rozwarł pośladki i wsunął powoli między nie Penisa. Powoli wpychał go głębiej aż poczułam na pośladkach jajeczka to zmiana kierunku i dopiero teraz przyspieszył. Wepchał mi palce w Cipkę i Ruchał ją. Czułam się jak Dziwka Ruchana w Dupę i Cipę jednocześnie ;) A to dzięki mojemu Mężulkowi ;)

Brak komentarzy: