sobota, 12 kwietnia 2008

Sobota 12.04.08r


Była to jedna z tych Sobót co mąż idzie do pracy a Ja wyleguje się do późna w łóżku. Lecz około 13 zadzwonił telefon. Sms od ukochanego, że za chwile wpadnie z kolegą po jakieś Dokumenty. Zanim zdążyłam przeczytać wiadomość, usłyszałam otwierające się drzwi. Szybko założyłam szlafrok, przywitałam się i uciekłam do łazienki, wykąpać się. Nie spiesząc się ogoliłam nogi i Cipkę. Nasmarowałam się balsamem, zrobiłam makijaż i mogłam już wrócić do łóżka. Byłam pewna, że męża już niema więc owinęłam się pierwszym ręcznikiem z brzegu i poszłam po ciuchy. Okazało się, że jeszcze nie wyszli bo spotkałam ukochanego w kuchni. Pocałował mnie i poprosił bym pomogła mu wypełnić te dokumenty. Gdy usiadłam obok męża na sofie jego kolega od razu się przesiadł na przeciw nas. Dopiero po chwili przypomniałam sobie, że jestem tylko w przykrótkim ręczniku i że ten facet wpatruje się między moje nogi. Właśnie miałam wstać gdy mąż spytał Kolegi jak mu się podoba moja Cipka. Nic nie odpowiedział tylko starał się ukryć przed nami swojego stojącego Kutasa. Po chwili mój mąż powiedział do kolegi: "Nie sądzę żebyś widział jej Cipkę. Cały czas miała złączone nogi." Obrócił się i zaczął całować mnie w szyje, policzki i usta. Robił to tak namiętnie, że nie wiem kiedy wsadził mi rękę między nogi i Palcami pieścił Dziurkę. Spojrzał na kolegę i szepnął mi na ucho: "Rozłóż szeroko nogi Dziwko i pokaż mu tą piękną Pizde". Grzecznie wykonałam polecenie mojego Pana. Na ten widok kolega zamarł w bezruchu. Podoba Ci się? - spytałam. Odpowiedział, że TAK więc mówię do męża: "Kochanie rozbieraj się! A Ty Kolego na kolana i liż ją!" Gdy kochany usiadł obok mnie już Nagi to Cipka była idealnie wilgotna. Więc od razu nabiłam się na Kutasa mojego Mężusia i po chwili ujeżdżania obróciłam się do niego tyłem. Nie przerywając galopu, robiłam Laskę Koledze. Poczułam jak Sperma męża wypełnia moja Cipkę. Więc zaraz dojdzie Kolega. Szybko wyjęłam z ust fujarę i mówię mu żeby spuścił się na Cycki. Zalał je całe więc od razu poszłam się opukać. Gdy wyszłam z łazienki, podszedł mój mąż i powiedział że mam ubrać się w ciuchy naszykowane na łóżku. Wróciłam po chwili ubrana w obcisły Topik, krótką spódniczkę, kozaczki i bez Bielizny. Tak ubraną zabrali mnie ze sobą w delegacje. Po kilku spotkaniach zatrzymaliśmy się w Hotelu na noc. Mój mąż wynajął jeden pokój z wielkim łóżkiem. Domyśliłam się że śpię na środku ale najpierw pójdziemy coś zjeść. Poszliśmy do szykownej restauracji. Każdy coś sobie zamówił i teraz trzeba czekać. Ale nudno tak siedzieć więc weszłam pod stół i rozpięłam chłopakom rozporki. Od razu wyskoczyły dwa Kutasy, wiec najpierw ssałam jednego a potem drugiego i tak na zmianę. Bawiłam się tak aż przynieśli jedzenie ale dostał tylko mój mąż. Gdy on jadł to ja Pochyliłam się i zaczęłam Obciągać Kutasa Koledze. Akurat gdy spuszczał się w moje usta przyszedł kelner i podziwia jak zlizuje resztki spermy z Kutasa. Dokończyliśmy Kolacje i wracamy do Hotelu. Po kolei się wykąpaliśmy i każdy zasnął. Obudziłam się rano i od razu zauważyłam że mojemu mężowi stoi pała ale nie chciał Obciągania. Więc wychodząc z Hotelu, na korytarzu zauważam pieniążka. Pochylam się po niego ale wypinając przy tym Dupę, która jest jak płachta na Byka, na mojego męża. Czuje jak zadziera spódniczkę i wbija Kutasa prosto w Dupę. Tak Kochanie WYRUCHAJ mnie z całej siły w DUPSKO jak swoją DZIWKĘ, jak RASOWĄ SUKĘ !!!

Brak komentarzy: