sobota, 12 kwietnia 2008

Przyjaciółka


Na dwa dni wpadnie do nas moja przyjaciółka. Ładna dziewczyna i mój mąż ma na nią ochotę. Pojawiła się punktualnie. Mamy jeszcze pół dnia bo wieczorem wraca moje Kochanie. Zdecydowałyśmy, że połazimy po sklepach. Wróciłyśmy do domu przed moim mężem. Więc musimy raz dwa przymierzyć Ciuchy. Ubrałyśmy obie swoje komplety. Ja miałam Gorset, Stringi i Pończochy a koleżanka Koszulkę z Siateczki, Koronkowe Bokserki i Kozaczki. I gdy zafascynowane oglądałyśmy się w lustrze, nie zauważyłyśmy że wrócił mój mąż. Spojrzał na nas i powiedział, że wyglądamy zajebiście i że zrobi nam zdjęcia. Ustawił nas odpowiednio i zaczął pstrykać. To jest jego takie małe hobby ale wiem jak się zawsze kończyły te sesje ze mną. Ale raz się zabawimy i po chwili byłyśmy już nagie a mąż tylko cykał nam fotki. Pozowałyśmy jak najlepiej, lizałyśmy sobie Cipki, Wpychałyśmy Palce w Dupę i język. Wymęczone tą sesją położyłyśmy się do łóżka i zasnęliśmy. Obudził mnie przyjemny dreszcz, który spowodował mój mąż palcem. Włożył nam obu po paluszku w Cipkę i Posuwał aż się obudziłyśmy. Ale obróciłam się na drugi bok i chciałam jeszcze pospać. Tylko że odwróciłam się plecami do swojego męża a on od razu to wykorzystuje. Uwielbia Ruchać mnie od Tyłu i spuszczać się prosto w Dupę. Gdy już poczułam spermę wypełniającą mój odbyt, wstałam i poszłam wziąć prysznic. Gdy wróciłam nie chciało mi się wierzyć, że nie ruchali się. Więc pogoniłam koleżankę do łóżka a mężulkowi zaczęłam robić Loda. Gdy Kutas stał mu maksymalnie to nasza koleżanka akurat obróciła się na drugi bok. Musiał wbić jej Kutasa w Dupę i Zerżnął ją jak Szmatę. Gdy skończył z nią to Sperma wylewała się z jej Dupy, Cipy i Buzi. Mimo to spodobało się nam i Na pewno to Powtórzymy :)

Brak komentarzy: